سازهاي سنتي سازهاي سنتي .

سازهاي سنتي

بيوگرافي خواننده برديا بهادري

بيوگرافي برديا بهادري

در اين بخش از بيوگرافي برديا بهادري موزيك ويدئو شما را بيشتر با اين خواننده جوان آشنا مي كنيم. او در ايران متولد شده و اهل تهران است. برديا بهادري در زمينه موسيقي پاپ فعاليت دارد، بيشتر آهنگ هايي كه برديا مي خواند احساسي و عاشقانه است. آهنگ جديد برديا كه توانست طرفداران زيادي پيدا كند، آقاي قاضي نام دارد. آهنگ مصلحت برديا بسيار زيبا و شنيدني است، اين اهنگ نيز به تازگي منتشر شده و مورد استقابل بيشتر طرفداران برديا قرار گرفت.

آغاز فعاليت برديا

در اين بخش از بيوگرافي برديا بهادري موزيك ويدئو به بررسي زمان آغاز فعاليت او در عرصه موسيقي مي پردازيم. برديا در زمان كودكي نيز به نوازندگي و خوانندگي علاقه داشت، وي زماني كه كودكي بيش نبود، در زمينه نوازندگي گيتار بسيار ماهر بود. برديا در سال ۹۸ توانست اولين موزيك ويدئو  خود را منتشر كند، و به طور رسمي فعاليت خود را آغاز كند.

برديا بهادري در كارنامه كاري خود سابقه كار با مسعود جهاني و آرين بهاري را دارد. اين خواننده خوش صدا با علي بهادري كه يكي از اعضاي گروه پازل بند است، همكاري داشته و توانسته به خوبي بدرخشد.

برديا به طرفدارن خود قول داده بود كه قبل از شيوع بيماري كرونا يك كنسرت بزرگ را برگزار مي كند، اما به دلايلي اين كنسرت برگزار نشد. وي به طرفداران خود وعده داده است كه به زودي يكي ديگر از آلبوم هاي خود را منتشر مي كند.  

صفحه شخصي برديا بهادري موزيك ويدئو

در اين بخش از بيوگرافي برديا به بررسي فعاليت وي در اينستاگرام مي پردازيم، برديا در حال حاضر با آيدي bardia در اينستاگرام فعاليت مي كند، اگر به كارها و ترانه هاي اين خواننده جوان علاقه مند هستيد، مي توانيد او را در اينستاگرام دنبال كنيد. صداي اين خواننده جوان بسيار زيبا و جذاب است، به همين دليل توانسته در مدت زمان كوتاهي طرفداران زيادي را به خود جذب كند.

سبك جديد برديا بهادري موزيك ويدئو

اين خواننده جوان همانطور كه مي دانيد به تازگي با گروه پازل بند همكاري داشته، و در موزيك ويدئوهاي خود از سبك ترپ استفاده كرده است. اين سبك بسيار مورد استقبال جوان ها قرار گرفت، يكي از آهنگ هايي كه بر اساس سبك ترپ ساخته شد، مو قرمز است. از جمله ترانه هايي كه برديا بهادري منتشر كرده است، مي توان به ساحل، مو قرمز، خورشيد، كنار هم، ننه سرما، متبحر، با استعداد، قاضي و مصلحت اشاره كرد. بيشتر ترانه هايي كه اين خواننده جوان روانه بازار مي كند، غمگين و عاشقانه است. تا به حال فردي با برديا بهادري مصاحبه نكرده است، به همين دليل  در مورد خانواده خواننده جوان هيچگونه اطلاعات دقيقي در دسترس نيست. از اينكه ما را تا انتهاي بيوگرافي همراهي كرديد، كمال تشكر را داريم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۵۹ توسط:حسن حسني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :